Biuro ksiêgowo¶ci General Office to wykwalifikowany zespó³ z do¶wiadczeniem w bran¿y.Zakres us³ug obejmuje miêdzy innymi:
- wystawianie i ksiêgowanie faktur, rozliczanie kosztów, wykonywanie wyp³at, obliczanie sk³adek i podatków przedsiêbiorstwa,
- ewidencjê i rozliczania wynagrodzeñ, sk³adek i podatków pracowników,
- kompleksowe doradztwo podatkowe,
- reprezentacjê w kontakcie z urzêdami pañstwowymi,
- archiwizacjê dokumentów,
- przygotowanie sprawozdañ finansowych i deklaracji rocznych,
- przygotowywanie dokumentacji w celu uzyskania kredytu lub leasingu.
Biura General Office maj± siedziby w Krakowie, Warszawie i ¯arach. Pracujemy dla firm zarówno z tych miast, jak i miejscowo¶ci po³o¿onych w okolicach.
Po wiêcej informacji: https://generaloffice.pl/ |